26 decembrie 2023

Bradutul zilei de 25 decembrie

In plicul cu numarul 25 am gasit acest bradut, care s-a adaugat ornamentelor creata in aceasta luna. Dar nu am reusit sa il postez ieri, pentru ca (din nou) am ramas fara curent seara, ceea ce mai nou inseamna nu numai fara lumina, dar si cu un semnal extrem de prost la telefon, care ramane fara net. Asa ca am revenit astazi, sa va multumesc pentru urari, sper ca ati trecut si voi de sarbatori cu bine. 


Mai jos este micul meu bradut inainte sa primeasca ornamentul din lemn, am pus in el tot ce se potrivea ca marime, dar nu toate si-au gasit locul aici. Unele se potrivesc doar intr-un brad mai mare. Bradutul este cat se poate de drept, ma uit la el chiar acum, nu stiu de ce arata atat de inclinat in fotografie :) 




 

10 comentarii:

  1. Nu mi se pare a fi înclinat! Sărbători fericite! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că ți se pare inclinat din cazua contrastului dintre ceea ce este în spatele lui, mai întunecat în stânga sau mai luminos în dreapta. Foarte frumos brăduțul tau.
    Sărbători binecuvântate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superb braduletul ornat in felul acesta! Multumesc pentru povestile
    din aceasta luna, Pompilia!
    Sarbatori pline de bucurie. Si braduletul va face parte evident din aceasta bucurie!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o lună foarte ocupată, nu as face față tot timpul asa, dar mi-a plăcut. Abia așteptam să văd ce ați mai făcut voi toate.

      Ștergere
  4. Iti doresc ca anul ce vine sa poti sa impodobesti, pe langa micut, si un bradut mai mare, asa cum vrei :*.
    E tare frumos bradutul taiu! Plin de bucurie! A primit un ornament.. cu mesaj, vezi? :D Inca un bradut!
    Ma bucur ca pot fi si eu alaturi asa un pic si trimit ganduri bune si Craciun Fericit! Inca o zi mai avem (dar eu sunt hotarata sa il sarbatoresc si pe stil vechi.. mi-am facut eu obiceiul acesta, mai ales de cativa ani, e cand se scurge timpul ametitor de repede,,,:O

    pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Rux, sper să fie și unul mare! Întotdeauna mi-au plăcut brazii mari, in copilărie aveam tot timpul până în tavan, și tavanul este destul de sus. E frumos să îl sărbătorești și pe celălalt, bunica mea paternă l-a prins așa în copilărie și mereu zicea că alea sunt cele adevărate, și Crăciunul, și Boboteaza, și Paștele. Pentru mine ianuarie vine cu un vârtej de muncă din greu, aglomerație și oboseală, și parcă nu mai am chef. Și acum sunt la muncă, dar măcar am avut câteva zile libere. Mă bucur însă pentru tine că poți sărbători de două ori. In zona mea stau mulți refugiați ucraineni in chirie, așa că vom simți și noi ceva din spiritul Crăciunului!

      Ștergere
  5. Ce bradut bogat! Si ce bradut frumos pentru decorat! :-)
    Zile senine, si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa îmi plac brăduții, cât mai încărcați! Și cel mic este tare frumos și așa, simplu.

      Ștergere