3 decembrie 2023

Cleme de rufe - AEC si AF ziua 3

 Cand a vazut clemele de rufe (care apropo in zona mea se numeau "broaste" in copilaria mea, acum nu stiu daca mai foloseste cineva cuvantul) Ilincuta a sarit in sus: oameni de zapada! A pictat, le-a pus nasucuri rotunde taiate din siragul rosu de ieri, si fulare rosii din fire PNA sa nu raceasca.


Apoi si-a amintit ca mai are un om de zapada din portelan si l-a luat si pe el in brate, sa fie familia completa. 


Cei doi oameni de zapada sunt pregatiti sa fie agatati in brad, dar cum nu au gasit un brad pe masura lor s-au agatat deocamdata de o panglica rosie 😃. 
Nu am reusit sa folosesc si clemele micute dar pana in 24 nu este tarziu, sa vedem ce alte teme mai apar. Si sa vedem cum reusesc sa tin pasul, de maine reincep munca si ajung acasa seara. 


12 comentarii:

  1. Ce imaginatie are Ilinca! Bravo ei. Ca la oameni de zapada chiar nu ma gandisem!
    Felicitari si inspiratii in continuare! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, sper să o țină imaginația încă 20 de zile!

      Ștergere
  2. Brăavo Ilinca. Omulețul de zăpada din porțelan este foarte drăgălaș. Nu este necesar să folosiți tot ce găsiți în cutiuțe. Ai să vezi că uneori par prea multe, dar am pus așa ca să aveți de unde alege. Și bine-nțeles că putem să le folosim și de la o zi la alta. Cum spui că începi serviciul și u mai ai timp, la final de sptămână poți să folosești și mai multe obiecte într-un sigur ornament. Iar cand înscrii in tabel scrii de ex zilele 5,6,7. Stiu sigur că sunt grupuri de 2-3 zile care sigur merg împreună. Le-am pus special unele după altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar plăcea să le pot face zilnic, dacă se aduna 3 deja e prea mult, sâmbătă nu suntem acasă și duminica este aglomerată cu treburi nefăcute o săptămână (ajung la 6 acasă și la 10-10,30 dacă nu dorm iarna, a doua zi nu fac față. Vara e mai ușor, pot dormi mai puțin. Cel mai bun lucru în concediu este că dorm dimineața 🤣). Dar aici e vorba să ne simțim bine, nu sa ne plângem 😛🙆.

      Ștergere
  3. Ce faini sunt!!! :D Imi plac tare mult ! :)
    Si ce idee faina sa folosesti margeluta pe post de nasuc :D.
    E tare frumusel omuletul de portelan pe care il tine Ilincuta cu grija.
    Tin pumnii sa gasesti in fiecare zi timp pentru tine ca sa poti sa te bucuri de calendar si de creat
    Pup cu drag 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inițial am ales două mărgele roșii din cutia cu mărgele, apoi mi-am amintit de șirag. Și eu țin pumnii, și pentru tine!

      Ștergere
  4. ce draguti! Oamenii de zapada o incadreaza perfect pe Ilincuta si mascota ei
    Pupici si îmbratisari 😘 🤗

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai avut o super idee! Sunt foarte drăgălași oamenii tăi de zăpadă și sunt sigură că vor arăta foarte bine în brăduț! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oamenii de zapada ai Ilincutei, din... "broaste" (ce-mi place cum le ziceati!) 😊 sunt dragalasi! Omul de zapada di portelan, insa, e superb!
    Felicitari, si spor si la munca! 😊 Mie nu-mi vine nicio idee legata de "broaste". Inca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți vin ție ideile, numai să le lași timp să se sedimenteze. Mi-a plăcut și mie foarte mult omulețul de porțelan, de-aia l-am adus acasă!

      Ștergere