10 decembrie 2023

Globuleț țepos - AEC ziua 9

 De data asta am avut mai multe dintre noi aceeasi idee, sau mai bine-zis ne-a placut acelasi obiect. Cand am vazut betisoarele de urechi mi-am amintit imediat ca vreau de multi ani sa fac un asemenea glob (cu mult inainte sa apara ceva asemenantor cu conotatie proasta). Am inceput cu mult elan aseara, dar pentru ca am vrut sa fie cat mai "stufos" am pus betisoarele dese. Cand m-am dus la cutia noastra cu betisoare, surpriza! Mai erau fix 4. Eu nu folosesc, asa ca nu sunt responsabila. Dar a trebuit sa astept ziua de azi sa merg sa cumpar. Noroc ca am magazine aproape. Asa ca ma prezint abia acum cu el, a durat o vesnicie pana s-a uscat vopseaua mov si inca o vesnicie pana s-a uscat si sclipiciul auriu. Am folosit ca baza unul din globurile de polistiren trimise de Mihaela si am infipt in el 44 de betisoare, adica 88 de jumatati. A fost migalos, dar imi place rezultatul!



8 comentarii:

  1. Ha, ha! Stii la ce m-am gandit vazand asa ceva? Vazusem intr-un filmulet cu creaturi marine ciudate si cred ca era ceva tot asa cu tepi. Ce rabdare ai avut sa pui betisoarele si par repartizate foarte ordonat.
    Nici mie nu imi plac asteptarile pentru uscare. Dar pana la urma ai reusit.
    Felicitari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum că zici, seamănă și cu un arici de mare. Chiar a durat mult uscatul pentru că l-am vopsit prin scufundare in apă colorată și capetele cu vată s-au îmbibat foarte tare.

      Ștergere
  2. Ahhhaaaa deci si tu te-ai gandit la virusache? :)))))))))
    Vai ce tare! Imi place cum ti-a ieist si ce combinatie faina ai facut (cromatic vorbind). Eu am crosetat centrul -urmaream sa obtin un fulg 3D.
    Dar imi place cum a iesit varianta aceasta mai bogata. :)
    E super dragut!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut fulgusorul tău, se vede bine că este croșetată baza, doar că nu am apucat să scriu ceva că ieri am avut o zi aglomerata.

      Ștergere
  3. Wow! Ce sa zis mai întâi ca m-a uimit? Numărul de betisoare? Efectul colorat? Sau tehnica aia prin scufundare? Nu am incercat-o niciodată.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți place, și eu sunt mulțumită de rezultat.

      Ștergere
  4. E superb! 😍 Sunt convinsa ca e migala acolo, nu gluma, dar efectul e UAU!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că este apreciat, și mie îmi place, mă tot uit la el!

      Ștergere