22 decembrie 2023

Forme de briose - ARC ziua 21

Initial nu am stiut ce o sa fac cu hartiutele pentru briose, dar cand am vazut tutorialul postat de Mihaela si bradutii aia atat de frumosi am zis ca asta fac, nu pare greu. Nu a fost greu dar nici nu a iesit la fel, acum stiu care au fost greselile si daca ajung sa mai fac unul stiu ce sa nu fac. 


Ca baza am folosit o felie din lemn de par pe care tot el a taiat-o si a finisat-o acum cativa ani. In timp a crapat, si a umplut crapatura cu rasina. Am decorat baza cu cateva stelute din hartie si cu fulgi de polistiren, dar am lasat libera suvita de rasina pentru ca arata interesant.


In mare am urmat tutorialul, nu am avut un bat la indemana pentru picior dar am avut un lemn strunjit de sotul meu mai demult, cand se obisnuia cu strungul pentru lemn. Era gata vopsit alb, asa ca am "ars" etapele. Este cam asimetric, de aceea nu a fost folosit pana acum, dar am mascat asimetria cu formele facute din dischete. 




8 comentarii:

  1. Imi plac volanasele bradutului. Si imi
    pare bine ca ai incercat. Montajul este
    chiar inspirat! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa mai incerc, am si eu hartiute albe pastrate de la niste biscuiti. E cam stangaci, dar mie imi place tare mult!

      Ștergere
  2. Vaaaai ce ffrumos este!! l-ai facut 🧡.
    Si eu mi-am salvat sa incerc sa il fac. Mi s-a parut asa de minunat si diafan.
    Daca oi si reusi mai vedem
    Pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar simpatic. Nu e perfect, dar mai spuneam eu de curând, tocmai cele cu imperfecțiuni ne rămân mai mult timp în minte.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-a placut foarte mult acest brad din "fustite"! Motiv pentru care am si facut unul! Tare mi-a placut sa-l fac, desi n-am avut o tulpina potrivita (am folosit trei bete de frigarui prinse laolalta).
    Imi place bradutul tau!

    RăspundețiȘtergere