16 decembrie 2023

Om de zapada - AEC si AF ziua 15

 Am reusit fara probleme sa vopsesc doi dintre nasturii care sunt tema zilei de astazi, i-am lipit pe o bucatica de carton si i-am decorat cu fetru. Am obtinut un om de zapada cam ciudatel, care din fotografie ne zambeste cam stramb dar nu stiu de ce, pentru ca in realitate gura lui este foatre bine conturata cu pix rosu cu gel.


Pentru fotografia de la AF, Ilincuta a adunat toti oamenii de zapada pe care i-a gasit la o privire rapida in jur si s-a asezat comod langa ei.



9 comentarii:

  1. Ei da - mi se pare corect. Si ce comod s-au aranjat pe canapea!!
    e fain ti-a iesit /omuletul din nasturi! Super tare!! Bine.. toti sunt draguti. 🧡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se putea și mai bine, că de exemplu să îi pun un fular omului din polistiren! Dar pe moment m-am grăbit și am uitat.

      Ștergere
  2. Fetru pe nasturei nu am incercat. Ai facut un mic buzunar?
    Arata foarte comod toata lumea pe canapea! faina poza de grup!
    Felicitari si o duminica placuta! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arată ca un buzunar pentru că am lipit doar pe margini, i se strica forma pălăriei dacă o lipeam peste tot.

      Ștergere
  3. Pare stramb din cauza luminii care reflectă fix pe gura lui! Imi plac omuletii tai de zapada! Am vazut atatia omuleti ca femeia mea de zapada e pusa in incurcatura si nu stie pe care sa-l aleaga.:))))
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai o femeie de zăpadă? Merg să o văd, o să aibă o grămadă de pretendenți!

      Ștergere
  4. Un om de zapada usor ironic. :-)
    Cum zice Mihaela mai sus: e de la lumina (dar e tare hazliu asa) - mie pare a-mi spune ca el e, chiar daca afara zapada nu-i.

    O trupa adevarata de oameni de zapada! Bucuria copiilor! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum mi-am amintit că în copilărie aveam in fiecare iarnă câte un om gigantic in grădină, material era din belșug! Acum sunt foarte buni aceștia, că nu e frig lângă ei!

      Ștergere
  5. Eram sigura ca am comentat aici, stiu sigur că am admirat colecția ta de oameni de zăpadă. Cel din centru e super scumpicel!

    RăspundețiȘtergere