23 decembrie 2023

AEC ziua 22 - fire textile

 Foarte lipsita de imaginatie, recunosc, am ales sa fac si eu din firele textile ce am vazut la Mihaela si la Rux - gnomi. Se fac foarte repede si usor, as mai fi facut cativa daca aveam timp. Dar si azi si maine sunt zile cu multa treaba prin casa, saptamana asta am ajuns foarte tarziu acasa si pentru ca am iesit tarziu de la munca, si din cauza aglomeratiei infernale datorata goanei dupa cumparaturi. Nu am folosit si firul pentru coronita, parca as face altceva cu el, dar nu m-am hotarat ce. 




10 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Eu pana la urma nu am reusit sa fac asa ceva.
    E haios cum le-ai facut caciulitele! Felicitari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbi ti-au iesit! Asa-i ca ai tot face? Si eu la fel.. poate mai facem si de sarbatori :))). Ca nu e de cusut..
    Eu cu firul am facut tot gnom (barba lui) si caciulita din alt fir. Dar ai vazut deja - am incercat eu sa povestesc un pic.
    Pupici cu drag si salutari Gnomilor :D si Ilincutei, desigur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dau dependenta, doar timp sa ai. Eu nu am reusit sa mai fac nimic, si maine ma intorc la munca.

      Ștergere
  3. Ce frumos este și cel cu vârful căciulii îndoit! Felicitări
    PS: nu e obligatoriu să folositi toate firele pt ce le-am folosit eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel cu caciulita indoita e "furat" de la Rux! Si modelul caciulii mi-a amintit de caciulitele Piticot.

      Ștergere
  4. Au iesit foarte frumos!
    Poate-ti spune Ilincuta ce i-a destainuit gnomul pe care-l tine pe genunchi. :-) Intre altele, gnomii pazesc aurul pamantului. :-)

    RăspundețiȘtergere