5 decembrie 2023

Decorațiuni din paste - AEC si AF ziua 5

 Astazi Ilincuta a gasit cateva paste fainoase in bradut, si era cat pe ce sa le puna la fiert 🤣 numai la mancare ii era gandul. In cele din urma a inteles ca are de facut ceva creativ cu pastele, asa ca a improvizat rapid: o coronita si cativa ingerasi. La coronita a fost mai greu ca pastele erau cam sfaramicioase si au crapat, dar pana la urma le-a convins sa stea impreuna. A facut si o fundita pentru coronita din resturile de fire de la fularele oamenilor de zapada. 

Ingerasii au primit cate un capsor din margele, si anume sunt niste margele cauciucate, le-am comandat candva demult de pe net. Daca le vedeam sigur nu le luam, dar asa am ramas cu ele, nu mi-a placut aspectul lor pentru bijuterii. Si bine ca nu le-am folosit la bijuterii, in timp suprafata cauciucata a devenit lipicioasa. Dar pentru niste ingerasi de agatat in brad merg perfect, daca nu au contact cu pielea nu este nici o problema.



12 comentarii:

  1. Nu as fi avut curaj sa le gauresc fara sa am mai multe. Arata chiar de efect cercelusii.
    Felicitari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt găurite. Două dintre ele le-a tăiat soțul în jumătate cu biaxul, am tremurat un pic dar au ieșit bine. In rest am lipit totul.

      Ștergere
  2. Îngerașii sunt minunați. Ai găurit pastele să le pui capetele îngerașilor sau ai lipit cu silicon?
    Da, și noi am avut aceași problemă cu opturile. Se cam sfărâmau, de asta le0am și lipit pe carton pentru coroniță.
    Felicitări Ilincuța.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt lipiți pe dos cu silicon. Am explicat mai sus, la comentariul Suzanei.

      Ștergere
  3. Cat de fain!!! Eu am pus 8-urile in urechile lui minnie glob - daca nu mi-ar face fite banda dublu adeziva ar fi genial. uneori tare as vrea un pistol de lipit... :)) (am de fapt unul dar.. miroase el ca material...🙄).

    Imi plac enorm ingerasii, iar coronita este foarte de efect asa, colorata :D
    Pupic!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, am incercat să colorez și îngerașii dar nu mi-a plăcut rezultatul, i-am spălat, mă mir că au rezistat. Doar la unul a rămas roz partea de jos, iar altul are sclipici auriu pe aripioare.

      Ștergere
  4. Foarte dragute decoratiunile voastre din paste! Buna idee!
    La multi ani de Mos Nicolae! 🎅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani Carmen! Îngerașii - inspirație de pe net, coronița inspirație proprie!

      Ștergere
  5. Hahaha! 😊 Didi tot sa le fiarba s-a gandit! A priceput cam greu ca nu sunt de mancat. 😊
    E foarte frumos ce ai reusit! Ingerasii sunt minunati, iar "infiniturile" sunt stralucitoare! 😍

    RăspundețiȘtergere