10 decembrie 2023

Glob cu "paiete" - AEC ziua 10

 Era cat pe ce sa scriu ornament de brad in loc de glob. Am asa o idee fixa, ca glob inseamna glob si atat, nici o alta forma nu se califica drept glob dupa mine, dar fireste ca nu e chiar asa. Asa ca... revenim la glob. In casuta cu numarul 10 erau doua pungulite cu ornamente marunte si dragute, una cu niste paiete de raspandit pe masa, tot felul de forme si culori, si alta cu paiete mari decupate din hartie. Ok, si cateva dintr-o folie aurie si argintie. Ilincuta le-a tot rasfirat si le-a admirat, incantata de varietatea formelor, dar pana la urma le-a ales pe cele rotunde pentru ca a decis sa imbrace cu ele globul plat primit de la Mihaela. S-au asezat foarte bine cu un pic de lipici, noi am imbracat amandoua fetele dar acum realizez ca am fotografiat numai una, dar oricum erau aproape identice. La fata cealalta am folosit cercurile din hartie alba usor transparenta in locul celor aurii si argintii. Am gasit o margea marisoara din sarma neagra prin care am trecut un ac de sarma pentru cercei cu o bucla la capat, prin bucla am trecut un firisor auriu sa se poata agata globul (nu prea se vede dar e acolo) si am lipit sub margea o fundita aurie. 



8 comentarii:

  1. Felicitari pentru idee. Nu le-as fi vazut pe post de paiete, fiind mai marisoare, insa efectul este excelent.
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate le-am văzut așa pentru că am deja paiete de dimensiunea asta, așteaptă cuminți să ajung și la ele.

      Ștergere
  2. Vai ce fain a iesit !!!! sa stii ca si eu mi-am pastrat paietel mari tot in ideea de a face un glob :)))). Nu ma gandisem la forma aceasta - superb ti-a iesit! Este ca un fel de con mai plat. Minunat.
    Eu am oscilat initial daca sa fac ghirlanda din ele, dar cred ca tot pe blog voi merge - sa vedem insa daca e posibil sa imi pun ideea in practica
    Dar ti-a iesit super fain!!! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când am văzut cum iese am zis că este un peștișor, arată de parcă ar avea solzi.
      Pe un glob din polistiren poți să le prinzi foarte ușor cu ace cu gămălie.

      Ștergere
  3. Cat de frumos a ieșit! Ma bucur ca ai folosit aceste paiete. Eu am uitat de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De nu știu câți ani am salvate niște pose cu globuri decorate cu cercuri de hârtie, a acum e a fost momentul să fac și eu.

      Ștergere
  4. Par a fi solzi. Pestisorul fermecat e la voi acum! 😊 E tare frumos cum ai combinat in aranjament paietele. E un ornament elegant. ❤ Cred si eu ca Ilincuta a vrut sa-l prezinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peștișor i-a rămas numele! Așa mi s-a părut și mie că arată, ca solzii.

      Ștergere