6 decembrie 2023

Miercurea fara cuvinte - un brăduț din 2020


 

8 comentarii:

  1. ce cadru spectaculos! Este ca în povestile cu Mos Craciun!
    Happy WW, draga mea.
    La multi ani, de Mos Nicolae 🎅

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este ornarea bradului, dar si intreaga scena!
    Happy WW, draga Pompilia! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut mult și mie, de-aia l-am fotografiat, pe atunci aveam un telefon care nu făcea poze grozave și nu fotografiam mare lucru, dar bradul asta nu m-am putut abține să nu îl imortalizez.

      Ștergere
  3. Un brad foarte frumos ornat. Nu prea am văzut ornați in acest stil prin orase/magazine. Happy joi!

    RăspundețiȘtergere
  4. OOOOOO... ce dragut este!! e impodobit cu note muzicale. Foarte foarte frumos. Si cromatica. imi place tare mult!! 🧡
    Happy azi :*!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era împodobit cu note muzicale și de sub el se auzea și muzică, a fost foarte frumos! De atunci nu au mai avut ceva așa frumos.

      Ștergere